Drifter World är ett innovativt teknologiföretag med fokus på att skapa smarta parkeringslösningar för en hållbarframtid. Vi strävar efter att förändra hur människor upplever parkering och skapa en smidigare och mer effektiv parkeringsupplevelse. Med vår innovativa AI och IoT-lösning automatiseras hela parkeringsflödet och behovet avparkeringsvakter, P-skiva och betalautomater försvinner helt. Genom att främja elbilsanvändning och optimera parkeringsutnyttjande bidrar vi dessutom till minskade koldioxidutsläpp och en mer hållbar stadsplanering.
I rollen som kundtjänstmedarbetare på heltid har du en av Drifter Worlds viktigaste roller. Med telefon, e-post,chatt samt BackOffice system som verktyg hjälper du kunder som hör av sig till oss, med fokus på att hjälpa dem att förstå parkeringsregler, frågor kring vårt digitala system, tillstånd eller svara på frågor förande deras parkeringeller faktura. I rollen ingår det administration så som att dokumentera, följa upp samt vara med och förbättra rutiner samt processer för kundtjänst men även i gränsen till bolagets andra avdelningar. Att arbeta i vårkundtjänst innebär att man arbetar med alla kontaktytor som våra B2B och B2C kunder kontaktar oss genom. Tjänsten har en placering på bolagets huvudkontor i Hisings-Backa och är heltid.
Huvudsakliga ansvarsområden:
• Kundservice: Att med bolagets verktyg besvara kundernas frågor inom den tidsram som finns ibolagets policy samt vara proaktiv och komma med förbättringsförslag för ökad kundnöjdhet intebara inom kundtjänst utan även andra avdelningar på bolaget som har en direkt eller indirektpåverkan på bolagets kunder.
• Administration: Svara för att hantera all administration som tillhör kundtjänst samt avtal och
fakturering för B2C samt på förekommen anledning B2B.
• Kommunikation: Svara för att vår kommunikation på våra informationssiter så som hemsida,
app, sociala medier hålls uppdaterad och även komma med förbättringsförslag till kundtjänstchef
• Hemsida: Svara för att hemsidan har ett innehåll som stödjer kunder i sin vardag, gäller även QA
Kvalifikationer:
• Du har dokumenterad erfarenhet som kundtjänstmedarbetare med inriktning på digitala system,
• Du är skicklig på att få kunderna att känna sig nöjda
• Du är självgående och trivs i ett bolag med högt tempo
• Du har god förståelse och intresse för digitala plattformar, CRM system och kundservicesystem
samt ärendehanteringssystem
• Du skall ha god kunskap i engelska
• Erfarenhet från tech-industrin eller startups är en plus.
• Erfarenhet av att ha arbetat både med B2C samt B2B med kunder och avtal är meriterande
Varför ansöka:
• Stora möjlighet att direkt påverka och bygga upp Drifters kundservice
• Bli en del av ett innovativt och växande startup- företag i teknikens framkant.
• Bidra till utvecklingen av hållbara lösningar som formar framtiden.
• Arbeta i ett stödjande, öppen och dynamisk arbetsmiljö.
• Möjlighet att arbeta med banbrytande teknologi- och AI-lösningar.
Är du redo att anta utmaningen att tillsammans med vår kundtjänstchef skapa en kundtjänst i framkant för ett innovativt tech-startup? Skicka in ditt CV och ett personligt brev till [email protected].